התחברות הרשמה

בנים ניסיתם פעם ללכת בעקבים?

7 בפברואר 2019, 13:21
נעלי עקב    
תשובה אחת
חח אני מחכה לתשובות
אנונימית
באותו הנושא:
בואו רציני פעם ניסיתם להיתקבל לבנים והבנות?
בנים, אי פעם ניסיתם איפור?
ללכת עם עקבים בגיל 14 זה פדחני?
רושמים לבנים ניסית או ניסיתה?
שאלה מוזרה ניסיתם ללכת פעם בלי תחתונים?
מוזר ללכת בשדה תעופה עם עקבים?(בת20)
עקב מתאים לשמלה לבנה - קניתי שמלה לבנה, עם איזה עקב היא יכולה ללכת? שחור או לבן?
בנות, הייתן מתפדחות ללכת לסופר מאופרות (איפור טבעי) ועם מגפונים עם עקב?
באיזה גיל אני אראה נורמלית ללכת עם עקבים (לא מוגזמים רגילים כאלה )?
אם אני 1.74 זה יותר מדי ללכת עם עקבים?
איך להראות גבוהה יותר בלי ללכת על נעלי עקב ?