התחברות
הרשמה
"מי שאמר שיש דבר כזה נורמלי, אף אחד לא נורמלי ומי שחושב שהוא נורמלי, אז הוא משעמם" מה אתם חושבים על המשפט?
*לא שלי*
7 בפברואר 2019, 11:21
משפט
חוות דעת
העולם
3 תשובות
לא חושבת שזה נכון
ג
גלושקי
אני חושב שהוא שגוי.
(
(Lior)
לא ככ התחברתי.
אנונימית
באותו הנושא:
יש איזה מישהו בסטיפס שאמר שהוא נפרד מחברה שלו רק כי היו לה הפרשות והיא הייתה במחזור.הוא לא נורמלי נכון?!
עכשיו דיברתי עם הקראש בוואצפ מפה לשם נפלט לי שהוא נורמלי כמו תפוז
יש לכם משחקי יריות (למחשב) בחינם שהוא כיפי ונורמלי?
אני היחיד שחושב שלהיות נורמלי זה מוזר ?
מי אתם חושבים שהוא הדייר הכי נורמלי באח הגדול?
נורמלי או נורמאלי?
זה נורמלי שגבר יאהב להכאיב לאשתו במיטה שהוא אוהב?
יש איזשהו שיר של גסטין ביבר שהוא איכשהו נורמלי?
מה חושבים על אבא שלוקח הלוואות לרכב שלו, ולהשכיר דירה נורמלית באזור נורמלי לא יכול?
עשיתי לפני שבועיים וחצי אליקס, האליקס נורמלי שהוא כואב ?
זה נורמלי שגבר אומר לבחורה שהוא לא מכיר תודה מאמי?