16 תשובות
מה רע בקצת שפה גבוהה?
שואל השאלה:
זה נשמע מוזר ומתנשא כבר לא מדברים ככה
זה נשמע מוזר ומתנשא כבר לא מדברים ככה
אנונימית
האומנם ?
לא חושב אבל היי כל אחד ודעתו
שואל השאלה:
*האמנם
*האמנם
אנונימית
exactly.
לא משתמש בשפה גבוהה לרוב, זה די מיותר באתר הזה וזה לא כאילו אני ממלא טופס של משרד הפנים.
יש פה חבר'ה שמגזימים
גם לתקן שגיאות כתיב זה מתנשא אגב.
לא משתמש בשפה גבוהה לרוב, זה די מיותר באתר הזה וזה לא כאילו אני ממלא טופס של משרד הפנים.
יש פה חבר'ה שמגזימים
גם לתקן שגיאות כתיב זה מתנשא אגב.
אני מדבר כמו שבא לי ומתבטא איך שבא לי, השפה שלי לא נתפסת בעיניי כגבוהה ואני בטח לא מתכוון להתנשא על מישהו פה, מי שרואה בשפה שלי התנשאות או/ו שפה גבוהה זה נטו בעיה שלו.
חושבים שזה קול לדבר כמו פרופסורים פה
בתכלס אלה שמדברים בשפה גבוהה הם הכי דיבילים xd
בתכלס אלה שמדברים בשפה גבוהה הם הכי דיבילים xd
הם חושבים שזה מגניב
כי חלקנו אוהבים לדבר נכון
תלוי מאיזה מקום זה בא----------,
אם זה אדם שמחפש בכוח להראות שהוא שאקל אז זה מיותר
אבל מצד 2 ---------השפה משעממת אם כל הזמן משתמשים באותם המילים, ומתוך אהבה לשפה אז פה זה משהו אחר לגמרי,וגם לחלוק את הידע מהמקום ששאחרים יהנו +ילמדו מזה
חשוב גם לדבר עברית נכונה
אם זה אדם שמחפש בכוח להראות שהוא שאקל אז זה מיותר
אבל מצד 2 ---------השפה משעממת אם כל הזמן משתמשים באותם המילים, ומתוך אהבה לשפה אז פה זה משהו אחר לגמרי,וגם לחלוק את הידע מהמקום ששאחרים יהנו +ילמדו מזה
חשוב גם לדבר עברית נכונה
אני איתך ילדה
אני גם חושב
אני גם חושב
יש כמה סיבות, חלקן פורטו כאן כמו העניין שהרבה פעמים מדובר פשוט בעברית נכונה ולא בשפה גבוהה, כך שקודם כל הכל יחסי (להשתמש באותיות איתן זו שפה גבוהה?!, לערוך לעצמך תשובה לתיקון שגיאות כתיב וטעויות הקלדה זו שפה גבוהה?!), וכל אחד מגדיר אחרת מהי שפה גבוהה. סיבה שאוסיף היא שיש הבדל בין דיבור שעליו שאלת, לבין כתיבה שזה מה שקורה כאן בפועל. כשמדברים אין טעם להתעכב על כל מילה והגייה, זה פוגע בשטף השיחה ובמקרה של חוסר הבנה אפשר לתקן מיידית או להסביר אחרת את הנאמר. כשכותבים אפשר לקחת ת'זמן ולהביע במדויק את המידע שאתה רוצה להעביר עבור כולם.
בנוסף, שפה גבוהה אולי נתפסת כמתנשאת, אבל זה לא בהכרח נכון. לומר שמי שמשתמש בשפה גבוהה הוא דביל - זו כבר התנשאות טהורה וברורה, שלא לדבר על גסות וזלזול, אולי נפנה תלונות אל אלו קודם?
כי זה כיף.
זה לא רק נשמע
באותו הנושא: