5 תשובות
פרטי?
(בתקווה שאני עדיין אהיה ער)
(בתקווה שאני עדיין אהיה ער)
לא כמוך אבל אני מאוהבת במישהי שאין מצב שיקרה בנינו משהו.
ובחיים לא אהבתי מישהו.י כמו שאני אוהבת אותה.
גם אני במצב חרא. מדכא רצח
אבל מאמינה שבסוף יעבור, אין לי במשהו אחר להיאחז בו חוץ מהמחשבה הזאת.
ובחיים לא אהבתי מישהו.י כמו שאני אוהבת אותה.
גם אני במצב חרא. מדכא רצח
אבל מאמינה שבסוף יעבור, אין לי במשהו אחר להיאחז בו חוץ מהמחשבה הזאת.
את יכולה לכאוב ולבכות, להתסתגר בבית ולא להכיר בחור חדש אבל את גם יכולה לעצום את העיניים, לקחת נשימה ולהבין שזה בעבר, שהוא הפסיד אותך לחייך ולנסות להכיר מישהו חדש. גם אם לא, בייבי סטפס. תתחילי מלהשלים עם המצב
אנונימית
מאמי יש סיבה לכך שאת והוא אקסים . זה הכי נורמלי להתגעגע ןמה את עושה ? מתי דיברתם לאחרונה
אם הוא יחזור אז זה זה. ואם לא פשוט תתקדמי כי אין לך ברירה אולי הוא לא בשביללך לאותנ התקופה העכשווית
באותו הנושא: