11 תשובות
אני חולה עליו
ואי הוא ככ מושלם.
זה נשמע כאילו שי חי כתב תשאלה הזאת
זה נשמע כאילו שי חי כתב תשאלה הזאת
אנונימית
דווקא זה שהוא תמים ונאיבי הופך אותו למדהים בעיניי
שואל השאלה:
אבל למה?? מה יש בו? רציני עכשיו, אין לו ראש על הכתפיים, הוא לא יודע לבחור צד, אין לו דעה, הוא צבוע עובר מאחת לאחת, מתנהגת בילדותיות, לא בן אדם רציני.
אבל למה?? מה יש בו? רציני עכשיו, אין לו ראש על הכתפיים, הוא לא יודע לבחור צד, אין לו דעה, הוא צבוע עובר מאחת לאחת, מתנהגת בילדותיות, לא בן אדם רציני.
אנונימית
שואל השאלה:
הדעות שלי היו לפני שי חי מאמי שלי.
הדעות שלי היו לפני שי חי מאמי שלי.
אנונימית
הוא מצחיק ועושה אווירה טובה. מה רע בילדותיות?
כל התכונות שלו לא מפריעות לי, הוא פשוט טיפש.
אנונימית
הוא לא צבוע בשיט
הוא מנסה להיות נחמד לכולם שם
הוא חמוד ומצחיק
הוא מנסה להיות נחמד לכולם שם
הוא חמוד ומצחיק
מסכימה לגמרי.. הוא חמוד אבל כל כך ילדותי איך אפשר לסבול את זה
וגם הצחוק שלו כזה מזוייף
מסכימה, הוא גם לא חמוד הוא סתם מתנהג כמו מטומטם בשביל לזכות