30 תשובות
d75-e75
c-dd70, לא יותר. שוב, dd70-75 זה ממש הגבול של הגדול מידי, אבל בכללי, c-d, רק כדי שיראה קומפקטי. זה בטח כבד.
מה זה משנה חזייה?
שתהיה חכמה ואופי טוב זה שווה יותר מכל חזה תאמיני לי.
שתהיה חכמה ואופי טוב זה שווה יותר מכל חזה תאמיני לי.
^בטח שחזה זה חשוב, בחורה עם חזה מתחת למידה c היא לא נשית ומכוערת
שואל השאלה:
^
אתה מגעיל אותי
לך למדוד לך את האורך של הז*ן
^
אתה מגעיל אותי
לך למדוד לך את האורך של הז*ן
אנונימית
^סבבה, אז אתה אומר שאתה תפסול בחורה אם לא יהיה לה חזה?
טיפה עצוב.
טיפה עצוב.
בטח שאני אפסול, היא תראה כמו גבר
שואל השאלה:
גם אני אפסול אותך אם יהיה לך פחות מ23 יפה שלי
גם אני אפסול אותך אם יהיה לך פחות מ23 יפה שלי
אנונימית
תקשיבי לי טוב, אל תקשיבי פה לאף אחד..
אפילו את לא חייבת להקשיב לי אבל תני לי להגיד לך רק דבר אחד ותעשי איתו מה שאת רוצה.
יופי הולך (בסופו של דבר כולנו מזדקנים) אבל אופי.. אופי הולך איתך לכל החיים.
את יפה לא משנה עד כמה החזה שלך קטן/גדול.
לילה טוב!
אפילו את לא חייבת להקשיב לי אבל תני לי להגיד לך רק דבר אחד ותעשי איתו מה שאת רוצה.
יופי הולך (בסופו של דבר כולנו מזדקנים) אבל אופי.. אופי הולך איתך לכל החיים.
את יפה לא משנה עד כמה החזה שלך קטן/גדול.
לילה טוב!
בטח שהאופי זה חשוב, אבל עדיין לא צריך להיות עם מישהי שנראת שטוחה כמו גבר...
ואולי אין לי בדיוק 23 אלא קצת פחות אבל זה לא משנה..
ואולי אין לי בדיוק 23 אלא קצת פחות אבל זה לא משנה..
^טוב,
מקווה שתמצא את האהבה שלך לא ע"פ מראה אלה ע"פ אופי.
למה אתה לא נראלי תאהב לצאת עם מישהי שאולי יש לה חזה אבל אתה לא אוהב את האופי שלה (תקן אותי אם אני טועה).
לפי דעתי זאת ראיית עולם שגויה איך שאתה חושב.
אבל בסדר, כל אחד שונה בכ"מ לילה טוב.
מקווה שתמצא את האהבה שלך לא ע"פ מראה אלה ע"פ אופי.
למה אתה לא נראלי תאהב לצאת עם מישהי שאולי יש לה חזה אבל אתה לא אוהב את האופי שלה (תקן אותי אם אני טועה).
לפי דעתי זאת ראיית עולם שגויה איך שאתה חושב.
אבל בסדר, כל אחד שונה בכ"מ לילה טוב.
ברור שאני גם סופסוף אשמח למצוא בחורה שהיא גם חכמה לשם שינוי, אבל החזה שלה הוא חלק מהותי במשיכה.
שואל השאלה:
אז אם תמצא משהי חמודה ממש ואז תראה שהיא שטוחה, תפרד ממנה?
אז אם תמצא משהי חמודה ממש ואז תראה שהיא שטוחה, תפרד ממנה?
אנונימית
תלוי...
אם אני אמצא בחורה שהיא גם חכמה וגם חמודה כזאת שממש אסתדר איתה, אבל מידה b לא בטוח לגמרי שאפסול אותה...
אם אני אמצא בחורה שהיא גם חכמה וגם חמודה כזאת שממש אסתדר איתה, אבל מידה b לא בטוח לגמרי שאפסול אותה...
עזבי שואלת השאלה..
אין לי מושג איך הוא מחפש חברות אבל לדעתי זאת דרך פשוט לא נכונה ולקויה.
הרי אהבה צריכה לבוא מהרגש ולא מאיך שהאישה נראת.
אחרי הכל גם האישה היא בת אדם ויש לה רגשות והיא לא רק מראה חיצוני.
אין לי מושג איך הוא מחפש חברות אבל לדעתי זאת דרך פשוט לא נכונה ולקויה.
הרי אהבה צריכה לבוא מהרגש ולא מאיך שהאישה נראת.
אחרי הכל גם האישה היא בת אדם ויש לה רגשות והיא לא רק מראה חיצוני.
אתה כלכך רומנטי אופק
שואל השאלה:
הוא ככ לא שיטחי אופק
הוא ככ לא שיטחי אופק
אנונימית
תשמע אני לא אכנס איתך פה לשום ריב אני רק מציג לך במראה את מה שאתה חושב.
אתה לא מקבל דעות של אחרים, אז נכון זה שגוי לשפוט בחורה על פי מידת החזיה שלה ורק מפגרים עושים את זה. אבל במקום לקבל את דעות של אחרים אתה מנסה להנחיל לנו את מה שאתה חושב על ידי שלילת הדברים שלי...
אני מנסה לשכנע אותך לשנות את צורת החשיבה שלך...
לפחות ניסיתי.
לפחות ניסיתי.
שואל השאלה:
^
אתה בכלל שומע את עצמך?
אם המידה שלה תיהיה b אז תחשוב כל להשאר איתה?
מי ישמע איזב סוס יש לך בין הרגליים
^
אתה בכלל שומע את עצמך?
אם המידה שלה תיהיה b אז תחשוב כל להשאר איתה?
מי ישמע איזב סוס יש לך בין הרגליים
אנונימית
מה המידה שלך שואלת השאלה?(אם לא מפריע לך שאני שואל)
שואל השאלה:
b85
b85
אנונימית
אני מוכן להכיר אותך בלי לפסול על ההתחלה אם תרצי...
ניסה להתחיל איתך הבחור ;)
בהצלחה לך!
בהצלחה לך!
רוצה שנכיר?
אופק תגיד לה שתשלח לי הודעה...
אופק תגיד לה שתשלח לי הודעה...
שואל השאלה:
לא שולחת לך
ישך קטן מידי
לא שולחת לך
ישך קטן מידי
אנונימית
איך את יודעת?
אני אומר שתשלחי הודעה ואני אולי לא אפסול אותך כי את שטוחה
אני אומר שתשלחי הודעה ואני אולי לא אפסול אותך כי את שטוחה
c-e.
אבל לא בטוח לגבי e, אולי זה כבר לא פרופורציונלי לגוף ואז פחות...
אבל לא בטוח לגבי e, אולי זה כבר לא פרופורציונלי לגוף ואז פחות...
מה זה משנהה איזה מידה ציצי זה 2009 תחת זה 2019 הכל טופס חוץ מעקיצות יתוש שאז זה ניראה מאווד מוזר
באותו הנושא: