8 תשובות
לא יודעת מה אם כולן אבל לי לא
זה טיפה מציק אבל אהבה היא מעל הכל d:
לי זה היה מפריע.
האמת שהכי חשוב לי שהוא יהיה גבוה אז כנראה שלא הייתי עם מישהו שנמוך ממני..
לא!
העיקר שיהיה חמוד ♥
העיקר שיהיה חמוד ♥
אני למשל בחיים! אבל בחיים לא הייתי יוצאת אם מישהו שהוא נמוך ממני!
אפילו במילימטר!
אפילו במילימטר!
אנונימי
לא העיקר האהבה
לי אישית זה היה קצת מפריע
באותו הנושא: