9 תשובות
להיות בת זה יותר קשה.
למה זו צריכה להיות תחרות
אולי יותר סובלות אבל ממש לא יותר קשה
אי אפשר ממש לקבוע את זה, כל מקרה מה זה יעזור להם?
בטח שיותר קשה יש כאלה שפשוט לא מבינים..
כי גברים הם לא נשים ואנחנו לא מבינים מה נשים עוברות
אני יכול לתאר לעצמי
זה בכל זאת לא מוכיח כלום כי לא באמת אפשר לבדוק
אבל מהצד זה נראה ככה
כי הם לא חוו את זה
יש מצב שיותר קשה. חזקות עוברות מלא דברים נודר
נשבע הדבר הכי מפחיד שהן מדממות שבוע ולא מתות
נודר אם הייתי מדמם יומיים הייתי כבר מת