35 תשובות
גם אני לא
אני אוהבת.
גם אני.
גם אני לא אוהבת
אנונימית
לא סובלת את זה
אני גם לא אבל תותים בשוקולד כן
מה איך :(
בננה, תותים, בלובריז זה מושלם
בננה, תותים, בלובריז זה מושלם
גם אני לא אוהב.
לא, גם אני.
וחשבתי שאני המוזרה היחידה שלא אוהבת פירות בשוקולד, גם לי זה מנוגד בטעמים.
בקיצור זה הדבר האחרון שאני ארצה בתור קינוח עם שוקולד/ פירות.
וחשבתי שאני המוזרה היחידה שלא אוהבת פירות בשוקולד, גם לי זה מנוגד בטעמים.
בקיצור זה הדבר האחרון שאני ארצה בתור קינוח עם שוקולד/ פירות.
גם אני לא
תותים ושוקולד ביחד זה ממש טעים
אני פשוט לא ממש אוהבת שוקולד
כן גם אני לא אוהבת.
גם אני לא אוהבת
לא מסתדר לי ביחד
לא מסתדר לי ביחד
אני ממש אוהבת
גם אני לא אוהבת חח
גם אני לא אוהבת.
גם אני לא
רק את. כל האנשים בעולם אוהבים חוץ ממך
אני אוהבת בשוקולד חלב או לבן
יאמיי יש לי חשק למקס ברנר עכשיו
יאמיי יש לי חשק למקס ברנר עכשיו
זה טעים
זה דוחה
זה מושלם
אנונימית
גם אני לא אוהבת, זה ממש מגעיל.
גם אני
אבל מוזר אני אוהבת שוקולד תות/:
אבל מוזר אני אוהבת שוקולד תות/:
כנל ...
לכל אלה שלא אוהבים פירות בשוקולד מה עם דובדבן מעל העוגה?
שואל השאלה:
גם לא
גם לא
לא טעמתי פירות עם שוקולד אבל זה מגעיל אותי
אבל הם שמים דובדבן מסכר מעל הקצפת
זה חמוד אבל להגיד תאמת אני אעדיף עוגת שוקולד מפוצצת רק בשוקולדים מאשר עוגת פירות עם שוקולד
גם אני לא
כל כך אניי אני לא מסוגלת זה או פירות או שוקולד אין דבר כזה לשלב
גם אני זה מדהים
גם אני
אבל למשל עוגה ומעל זה שוקולד מומס ומעל זה תותים אז כן זה טעים
אבל למשל עוגה ומעל זה שוקולד מומס ומעל זה תותים אז כן זה טעים