6 תשובות
אם את גרה בקומה גבוהה, זה יכול להיות מהרוח.
רק את
שואל השאלה:
אז כןן אולי בגלל זה
אז כןן אולי בגלל זה
גם אני ככה לפעמים חח, הבניין אמנם לא עף אבל זה עדיין מפעיל לחץ כלשהו ככל שהקומה גבוהה יותר ונותן להרגיש כאילו יש רעידות אדמה.
אני לא מרגישה..
אני לא הרגשתי כלום
באותו הנושא: