6 תשובות
אני משתמשת ב-3.
ביום יום של לוריאל או של מק.
ולאירועים, חגים ושבתות של אסתי לאוודר.
אנונימית
מה סוג העור שלך?
~L~
שואל השאלה:
רגיל. אין פצעים אבל יש כמה צלקות שהייתי רוצה להסתיר
שואל השאלה:
יש הרבה סוגי מייקאפים לשלושת החברות שאמרת.. מה השם שלהם
אוקי אז המייקאפ של לנקום מעולהה ממש
כמובן שמייקאפים של מאק טובים פשוט תלכי לשם ותגידי שאת צריכה מייקאפ עם כיסוי גבוהה וכבר יעזרו לך
וגם של לוריאל טרו...
של אסתי לאוודר דבאלל וואר
את יכולה להתנסות גםהבשל בובי בראון
הפיט מי של מייבלין המאט גם נחמד
את צריכה להתנסות...
לדעתי לכי על הלנקום
~L~
חבל שאת תשתמשי בכיסוי גבוה
כיסוי גבוה מיועד רק למי שיש לה ממש הרבה להסתיר ובעיקר לאירועים וערבים.ובכללי זה לא מחמיא לאף אחת כיסוי גבוה.. במילים עדינות.
אם את רוצה מייקאפ עם כיסוי קל-בינוני שנבנה
תקני של רבלון הוא יושב ממש יפה על העור