עד כמה זה נורא שלא הלכתי היום לבית ספר ופספסתי אנגלית היסטוריה וסוציולוגיה?
אנגלית - כמעט ולא עושים שום דבר חוץ מלכתוב קצת במחברת או לעשות דף עבודה היסטוריה - עושים עבודה בסיפריה אבל יש עוד זמן עד לתאריך ההגשה ואני במילא לא יכולה להתרכז ולעשות אותה שם אז מעדיפה לעשות בבית סוציולוגיה - רק כותבים קצת במחברת ורואים מצגת