5 תשובות
לרוב המורות אוהבות את המופרעים והמופרעות יותר
חחח כמוני
אצלי זה לא ככה
אפילו הפוך
כלכך! יש לי מורה שנותנת יחס מועדף למופרעים וזה כזה מעצבן אותי! ילדים שקמים, צועקים, בטלפון, מדברים עם חברים בכיתה- והיא זורמת איתם! מאפשרת להם ו"מנסה" להשתיק אותם מבלי לתת הפרעות/אזהרות. ואז כשתלמיד שקט וטוב בהתנהגות (כמונח) מדבר מידי פעם והיא קולטת- זה כבר סוף העולם, מגיע לי להיענש. שונא שלמופרעים מעניקים יחס מועדף
אנונימי
רעשן? את מתכוונת רועש, רעשן זה של פורים. וככה זה, גם אלי לא התייחסו, ולא אכפת לי גם, הם גם ככה לא אנשים איכותיים.
כי יותר צומת לב מופנת עליו