14 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שלא
שווה לנסותxd
חבל חבל רציתי להביא
שואל השאלה:
ברור מה
p@ssw0rd קח
לא רוצה לא צריךך
שואל השאלה:
בוא
אתה יכול לרכוש באיביי מנוי שנתי לנטפליקס 4k ב- 20 $
זה נהרס אחרי שבוע באיביי^
יש למוכר פידבקים מצויינים, גם לאחר שבוע ואחריות של המוכר.
שואל השאלה:
אני מישהו
עם היה לי אשראי הייתי כבר עושה נטפליקס
ואני בת אגב
תעשי כרטיס ויזה נטען בדואר פשוט ותשלמי
מצחיקה אותי המחשבה שבאמת את מצפה שיביאו לך.
בוא
חח לא.