11 תשובות
"איש באמונתו יחיה"
אין לי מה לחשוב עליהם
זכותם לא להאמין...
זכותם לא להאמין...
שימותו אמן הם צריכים לבחור להם דת ומסורת במידי.
סתם נו מה נראלכם מזל טוב ליומולדת לאדע אנשים רגילים
סתם נו מה נראלכם מזל טוב ליומולדת לאדע אנשים רגילים
יש לי חברים כאלו אנע מכבדת אותם ואת הדעות שלהם :)
כל צד אמור לכבד את שני, יותר מידי מהם חושבים שדתיים הם טיפשים, זה מעצבן.
ואני גם אתאיסט.
ואני גם אתאיסט.
בתור אחד שלא אתאיסט וגם לא הכי מאמין, יש להם קטע שלחשוב שהם סנגורים של המדע והם יודעים הכול. חחח צריכים להוריד את האף דחוף, וממילץ להם לקרוא את הסתירות של המפץ הגדול ולראות שהוא גם אמונה לגמרי שמנוסחת בצורה מדעית, משנקרא פאסדו מדעי.
שהם לא קיימים?
אין דבר כזה אתאיסתים.
(סליחה הייתי חייבת. תשובה רצינית: כלום, אני אתאיסטית.)
אין דבר כזה אתאיסתים.
(סליחה הייתי חייבת. תשובה רצינית: כלום, אני אתאיסטית.)
שהם כפויי טובה למי שברא אותם ונתן להם את הכל. מה שמנחם אותי שהסוף שלהם קרוב, בעזרת ה' יתברך.
נ.ב. אין מה לכבד אותם, אפילו אסור לכבד אותם, להפך מצוה להשפיל אותם (שערי תשובה, חלק ג, סימנים קמט-קנב).
נ.ב. אין מה לכבד אותם, אפילו אסור לכבד אותם, להפך מצוה להשפיל אותם (שערי תשובה, חלק ג, סימנים קמט-קנב).
רק רוצה לומר לפני שיפתח פה ריב.
אם יש פה כאלו שלא מכירים את תוצאה (המשתמש שמעלי, זה לא דיון על משתמשים לנאמנים החכמים שפה) ואת הדעות שלו - עזבו אותו. לא מכבד אותנו, אל תכבדו אותו. אבל אל תאכילו את הטרול בבקשה. זה לא שווה את זה.
אם יש פה כאלו שלא מכירים את תוצאה (המשתמש שמעלי, זה לא דיון על משתמשים לנאמנים החכמים שפה) ואת הדעות שלו - עזבו אותו. לא מכבד אותנו, אל תכבדו אותו. אבל אל תאכילו את הטרול בבקשה. זה לא שווה את זה.
מסכנים. זוהי דעתי.
צעיף, זאת לא דעה, זאת עובדה. בכל אופן אם הם לא מרחמים על כבוד שמים ועל הנשמה של עצמם - אין מה לרחם עליהם, זאת בחירה הרעה שלהם...