התחברות
הרשמה
יש לי בגרות ביהסטוריה בחמישי וזאת הבגרות הראשונה שלי הציון הגשה שלי הוא 90 זה טוב? אני לא מבינה בזה
4 בפברואר 2019, 16:58
ציונים
בחינות בגרות
ציוני בגרות
4 תשובות
כן
F
Flowers princess
מאוד טוב
מ
מנשה הקלידן
כן, מעולה.
B
Black Angel.
גם לי הבגרות בהיסטוריה הייתה הראשונה וניגשתי על ציון 90
וכן זה ציון טוב
xoxo gossip girl
באותו הנושא:
מי שעשה בחמישי את הבגרות בתנ"ך, כמה אתם חושבים שתקבלו?
יש לי בחמישי בגרות בהיסטוריה
מי שעושה בגרות במתמטיקה בחמישי, אתם הולכים מחר לבית ספר או עושים גשר עד הבגרות?
מי שניגש לבגרות בתנך בחמישי מתי אתם מתחילים ללמוד ואיך?
מי ניגש לבגרות בתנך בחמישי?
בהצלחה לכולם בבגרות בתנך בחמישי, ושנצליח אמן!
שאלה למי שנבחן מחר בבגרות בלשון וגם נבחן בחמישי בבגרות במקצוע אחר, התחלתם להתכונן למקצוע האחר?
מי עוד לומד אנטיגונה לבגרות בספרות בחמישי ויכול לעזור לי?
שאלה למי שב יב והייתה לו בגרות בחמישי במתמטיקה
כמעט כל הארץ עושה את הבגרות בתנך בחמישי?
למי שיש בגרות במתמטיקה בחמישי, נתנו לכם היום חופשת בגרות?