המשטרה סוגרת תיקים רק כי זה חוסר עניין לציבור?? מה אכפת לציבור לאנשים גנבו 3 מיליון שקל אבל בגלל שזה לא מעניין את הציבור אפילו לא פותחים תיק איזה חוצפה! ואז מתפלאים שאנשים לא סומכים על המשטרה מה הם ציפו?? מה היה קורה אם מישהו נרצח אבל זה לא עניין את הציבור? לא יפתחו לזה אפילו תיק?