התחברות
הרשמה
מישהו שעבר בשלום את הבגרות בעל פה באנגלית 5 יחל?
איך לומדים לזה אמאלהה
3 בפברואר 2019, 19:04
בגרות
5 יחידות
אנגלית
לימוד עצמי
תשובה אחת
כמעט לא למדתי לזה תאמת.. כל האנגלית שלי מסרטים ולדבר עם אנשים באינטרנט באנגלית
ש
שניצל תירס
באותו הנושא:
עכשיו כשעברנו את הבגרות באנגלית,למי שהיה לו את הקטע הכתיבה בG,"מה השיעור הכי חשוב שלמדתם בחיים שלכם?"
לדעתכם מישהו שמתקשה מאוד באנגלית אז תרגול אנסינים ישפרו את המצב לקראת הבגרות או לא?
יש כאן מישהו שב4 יחל אנגלית ויכול להסביר לי איך הבגרות שם עובדת
מי שעשה היום את הבגרות באנגלית מודל c מה הייתה הכתיבה על איזה נושא? היה לרשום על התנדבות שעשית בעבר התנדבות שנגמרה נכון?
מישהו יודע איך מחשבים ציון בגרות סופי במתמטיקה ואנגלית אם רק עשיתי את הבגרות של יא?
מי שעושה מחר בגרות באנגלית שאלון E, באיזו שעה הבגרות?
מישהו יודע מתי מתפרסמות התשובות של מודל g של הבגרות באנגלית?
מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך הבגרות 5 יחל באנגלית עובדת?
איך הייתה לכם הבגרות באנגלית? (שאלון E)
מתי יעלו ליואל גבע את התשובות לכל השאלונים של הבגרות באנגלית?
מישהו יודע מה החומר של הבגרות באנגלית של יב ?