6 תשובות
ממש לא
אממ לא כל כך אבן כל פעם יגיע טלפון חדש שיגרום לטלפון ש'הגיע לפניו' להיחשב לישן, כדי פשוט לבחור טלפון שאת אוהבת ושהוא טוב;)
נ.ב תתחדשי:)
נ.ב תתחדשי:)
לא יש מלאא שמעדיפים את הטלפון הזה ועוד קונים אותו ובכללי הוא לא נחשב ישן לדעתי
לא למה שייחשב ישן
מה זה ישן?
מבחינת גיל, הוא בן יותר משנה. זה לא נורא, אבל הוא בהחלט לא הכי מתקדם.
מבחינת גיל, הוא בן יותר משנה. זה לא נורא, אבל הוא בהחלט לא הכי מתקדם.
באותו הנושא: