6 תשובות
שמעי אין לה ידע בשיט. תלכי למישהו מקצועי שאשכרה מבין בהפרעות אכילה לא רופאה ששופטת ועוד מתווכחת.
ואני כן ממליצה ללכת לפסיכולוג/ פסיכיאטר כי בעיות כאלה לא עוברות מעצמן
שואל השאלה:
היא פשוט זלזלה בי ברמות היא נתנה לי להרגיש כאילו שאני המצאתי הכל
אנונימית
אל תקשיבי לה
מקווה שתרגישי יותר טוב בקרוב מאוד
בולימיה זה מחלה לכל דבר ומחלה קשה
חתיכת רופאה מעפאנה 3>
חחח מה?!
לא הבנתי כלום
רופאה דפוקה