6 תשובות
אצלי אפשר
אצלי אפשר בנתיים אבל כן שמעתי שרוצים לשנות את זה
אנונימית
זה יותר בירושלים.
אנונימי
יאפ
כן, חוק חדש והזוי
זה בינתיים רק בירושלים וגוש ן.
באותו הנושא: