5 תשובות
תנועות יותר רכות על הנייר
דבר ראשון מדהים.
דבר שני מה שהראשן אמר.
דבר שני מה שהראשן אמר.
לעשות אור וצל בשיער, הוא יותר מידי אודנוטיפי. אפשר לעשות גם צל ואור בכללי בפנים, אבל בגלל שזה אנימה לא חייב. ויש אפשרות לעשות את הדמעה יותר ריאליסטית.
שואל השאלה:
לא התכוונתי שהציור יהיה ריאליסטי/אנימה, בגלל זה לא הוספתי הצללות
לא התכוונתי שהציור יהיה ריאליסטי/אנימה, בגלל זה לא הוספתי הצללות
אנונימית
תלוי איזה סיגנון של אנימה, יש הרבה סיגנונות גם באנימה, לכן זה קשה לתת טיפ, אבל תקח/י לתשומת לב לגבי השיער.
באותו הנושא: