התחברות
הרשמה
תגידו גלקסי נוט 9 נתקע? או שטוב
2 בפברואר 2019, 18:24
גלקסי
Galaxy
מכשירים
סמסונג
Samsung
3 תשובות
טוב
ז
זכר בטא
הוא טוב.
C
Cute Madafaka
טוב
י
יַלְדָּה טוֹבָה בסה"כ
באותו הנושא:
תגידו גם לכם יש בעיה שהאינסטגרם נתקע לפעמים?
נתקע לי הטלפון ממש נתקע וזה טלפון חדש גלקסי j5 prime ואני לא מצליחה לכבות ולהדליק.
מה יותר טוב גלקסי j7 prime או גלקסי j7 2016?
הגלקסי שלי נדלק נתקע ונכבה לבד מהבוקר, למה זה קורה?
יש לי גלקסי שכל שניה נתקע, המצלמה שלו גרועה והוא איטי מאוד
קניתי לפני חצי שנה גלקסי A5 בחברת פלאפון והוא כל הזמן נתקע כל חמש דקות...
תגידו למי שיש איפון 8 פלוס קרה לכם פעם שהוא נתקע מתי שבאתם להקליד?
מה יותר טוב?: גלקסי s5 או גלקסי נוט 3 (גלקסי נוט 4)
נתקע לי הגלקסי 5 לגמרי, הוא תקוע על הווטסאפ, נסיתי לכבות, והוא לא מתכבה לחצתי על הכל והוא חדש מהחופש הגדול פתאום זה קרה.
איזה טלפון יותר טוב גלקסי 9 או גלקסי s9?
היושש תגידו מה הטלפון הכי הטוב: גאלקסי 8S גלאקסי 8+ גלאקסי 8Note תודהה אנשים (כיאלו לדעתכם)