3 תשובות
היה בגרות קלה באופן מפתיע, אני אוכל את עצמי שטעיתי בסעיף ב בשאלה 2, היה עדיף שהייתי עושה את 1 וזהו, כי כל השאר הלך ממש סבבה.
הלכה לי די טוב, ציפיתי למשהו קשה יותר... היה נראה כאילו ממש ריחמו עלינו.
איך היה לך?
איך היה לך?
היה לי ממש טוב
באותו הנושא: