11 תשובות
אין לך מה לחשוב על זה בכלל
להתלבש יותר מושקע, להתאפר.
כלום...
למה לך להיות הכי יפה??
להפך, אם תעשי מה שהן עושות תוכלי להתעלות עליהן כי הבסיס שלך כבר טוב לפי מה שאת אומרת
שואל השאלה:
די להתייפייף , כל אחת רוצה להיות הכי יפה
הכוונה שלי היא שעכשיו כל הבנות נהיות יפות יותר בגלל שעווה גשר ודברים נגד חצקונים ואני מרגישה שאני נשארת במקום
אנונימית
להיות עצמך ולחייך הרבה
ניתוח פלסטי?
קרה גם לי אבל שטויות יש מלא דרכים לשדרג את עצמך
ספורט, בגדים מחמיאים, תכשיטים, טיפוח השיער, שינוי תסרוקת, קצת איפור מחמיא (אל תהיי כמו הבנות ששמות שפכטל איפור לבית ספר כי זה באמת לא נראה טוב), לחייך הרבה ולהראות שאת בן אדם טוב גם מבפנים.
אנונימית
לא הבנתי מה הקשר להתייפייף
אני באה ואומרת לך שאת צריכה להיות כמו שאת ולגרום לך להרגיש טוב ואת באה ואומרת לי שאני מתייפית
יואו איזה אנשים באו לסטיפס אני בשוק
שואל השאלה:
זה לא מה שאמרת אבל סבבה ...
אנונימית
בואי כנסי איתי לקטנות עוד יותר
באותו הנושא: