התחברות
הרשמה
האייפון שלי כותב שאין כרטיס sim למרות שיש מה לעשות?
ניסיתי כבר לכבות ולהדליק
2 בפברואר 2019, 16:03
סים
SIM
טלפונים
אייפון
פלאפון
3 תשובות
להוציא ולהכניס את הכרטיס
.
.leo
להוציא את הסים ולהכניס שוב, אולי הכנסת אותו לא נכון
Black smoke
וואי גם לי זה קורה
ע
עָפָר וָאֵפֶר
באותו הנושא:
האייפון כותב לי שלא הוכנס כרטיס סים, אבל הכרטיס בפנים. אני רוצה להוציא ולהחזיר את הסים אבל מפחדת שלא ימחקו דברים.
שמתם לב שיש פה אחת שמתחזה וכולם כותבים לה בקיר שהיא יפה למרות שזאת תמונה מגוגל?
הטלפון שלי מראה לי שאין לי כרטיס SIM למרות שיש לי איך לתקן את זה?
הבנק לא מאפשר לי כרטיס אשראי למרות שיש לי 18 יש אפשרות לעקוף את הבנק ?
איך אני עושה שבאייפון שלי יהיה אינטרנט במשך שעה אין זה כותב לי
יוצאים לכם פעמים שאתם כותבים הודעה ושלחתם והיא נראית מעליבה למרות שלא התכוונתם בקטע של לפגוע?
איך כותבים באנגלית "למרות שחייכתי מהלב זה לא עובד"
האייפון כותב לי מלמעלה כרטיס sim לא תקין עזרה דחוף
איך זה שאין לי כמעט תגובות בקיר המציגות למרות שאני כותב הרבה תשובות?
ניסיתי להזמין מאסוס בגדים אבל זה כותב שאי אפשר (ניסיתי כבר ב2 כרטיסים וזה עדיין ככה) זאת בעייה באסוס או בכרטיס?
אני יכול לקבל כרטיס אשראי של לאומי קארד למרות שאני בבנק דיסקונט?