2 תשובות
מזל שלא קרה לי לאף אחד מהאקסים שלי לא היה עדיין מישהי
כאילו יש לי איזה אקס שהחליף מאז מלא בנות אחרי אבל לא היה בינינו משהו רציני זה היה עניין רק של שבוע אז זה אף פעם לא עניין אותי
כאילו יש לי איזה אקס שהחליף מאז מלא בנות אחרי אבל לא היה בינינו משהו רציני זה היה עניין רק של שבוע אז זה אף פעם לא עניין אותי
זה לא קרה לי, אבל זה מובן לגמרי
זה כואב לראות מישהו שהיית רגיל שהוא שלך עם מישהו אחר, גם אם זו החלטה נכונה והתקדמת הלאה והכל.
זה כואב לראות מישהו שהיית רגיל שהוא שלך עם מישהו אחר, גם אם זו החלטה נכונה והתקדמת הלאה והכל.
באותו הנושא: