התחברות
הרשמה
אם אני כותבת שם של סיפור/סרט אז אני חייבת לכתוב את הכל באותיות גדולות?
דוגמא: My Real Life אוMy real life ?
1 בפברואר 2019, 22:12
כתיבה
תשובה אחת
my real life
!
!!I got blisters on my fingers
באותו הנושא:
עד כמה זה נורא שאני כותבת סיפור, וחוץ מלכתוב אותו בערב אני לא עושה שום דבר שקשור אליו?
תגידו, יש מצב שאם אני כותבת כבר כמה שנים, ולא מצליחה לכתוב סיפור טוב זה סימן שאני צריכה לוותר?
אני כותבת סיפור ואני חייבת עזרה. איזה מטרה יכולה להיות לדמות שלי?
אם אני רוצה לכתוב למישהו חשבת (בזכר) אני כותבת - חשבתה / חשבת?
אם נגיד אני כותב למישהי "היי" והיא אז כותבת "ביי" מה לכתוב או לא לכתוב?
תציעו הצעות לשם לסיפור שאני כותבת, הסיפור מדבר על:
אני כותבת סיפור. לכתוב בזמן הווה או עבר? מה אתם יותר אוהבים?
אני צריכה שמות אמריקאים לבנים אני כותבת סיפור על מלאך ושטן, ואין לי שם לשטן מישהוא יכול לכתוב לי שמות שטניים יפים? (חח)
אני כותבת סיפור ואני צריכה לכתוב נבואה...אפשר עזרה?)=(צריך חרוזים והכל)
אני כותבת סיפור ואני חייבת לעשות דו-שיח אבל זה לא הולך לי. איך אפשר שיהיה לי יותר קל לכתוב דו-שיח?
בברכת יום הולדת שאני כותבת לאמא שלי בפייסבוק, לכתוב את הברכה עם התמונה הזאת או זאת?