8 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאפשר לומר שרק להקות מסוימות היו הכי טובות. אולי הן היו הכי פופולריות, אבל לא חסרות להקות מעולות.
אנונימית
שואל השאלה:
cobain
מה שאני מנסה לומר זה שלא חסרות להקות טובות חוץ מהלהקות האלה. ומה בכלל הקשר לאריאנה גרנדה?
אנונימית
לא מבינה גם
יש הרבה למשל t.rex
שואל השאלה:
יש להם שירים מעולים.
אנונימית
יש להם מוזיקה טובה, אבל מי שחושב ככה פשוט הולך לפי המיינסטרים. היו ויש להקות טובות
אנונימית
אני לא שמעתי אף פעם מישהו אומר דבר כזה.
פשוט את הלהקות המוכרות מכירים, ואת הלהקות הלא מוכרות לא מכירים.