8 תשובות
את עדיין רואה אותו לפעמים?
בבית ספר אולי?..
אנונימי
אם את רואה אותו אז תלכי אליו תדברו אולי תנסי לבקש ממנו את הטלפון, כי זה סתם מטריד להתקשר למישהו אם הוא לא אמר לך את הטלפון
אנונימי
אה ואת יכולה לתרום לי פרח?
אני פשוט רוצה להתכתב עם חברים בסטיפס
שואל השאלה:
אתה חושב? פשוט יהיה לי קל יותר מאחורי מסך
אנונימית
תאמיני לי, מאחורי מסך זה מאבד את האפקט, הוא יכול פחות להעריך אותך, עדיף פנים אל פנים
אני צריך לכתוב באנונימי
סמיילי צוחק