תשובה אחת
שואל השאלה:
איך אבל? הוא בלתי נסבל מבחינתי
לא אהבתי אותו בכלל זה היה חד צדדי ובגלל זה ניתקתי איתו קשר ובכלל לא הרגשתי פספוס
איך אבל? הוא בלתי נסבל מבחינתי
לא אהבתי אותו בכלל זה היה חד צדדי ובגלל זה ניתקתי איתו קשר ובכלל לא הרגשתי פספוס
אנונימית
באותו הנושא: