תשובה אחת
שואל השאלה:
איך אבל? הוא בלתי נסבל מבחינתי
לא אהבתי אותו בכלל זה היה חד צדדי ובגלל זה ניתקתי איתו קשר ובכלל לא הרגשתי פספוס
אנונימית