7 תשובות
לשחק בנגבינטון איך שלא רושמים את זה
להציק לחבר שלי
יום עבודה בשבט, ארוחה משפחתית בלימוזין ולחגוג לחברה יום הולדת
אני כבר מאתמול בבית מלון עם המשפחה ל3 ימים ^-^
לישון, לראות האנטומיה של גריי, קימי שמידט, הטיטאנים וצער גידול בנות ואולי להרכיב פאזל.
FML
היום ללכת לנמל
מחר ללכת לריצה (בספק שיקרה) וללכת לבית הפנקייק
להשאר בבית.