7 תשובות
לשחק בנגבינטון איך שלא רושמים את זה
להציק לחבר שלי
יום עבודה בשבט, ארוחה משפחתית בלימוזין ולחגוג לחברה יום הולדת
אני כבר מאתמול בבית מלון עם המשפחה ל3 ימים ^-^
לישון, לראות האנטומיה של גריי, קימי שמידט, הטיטאנים וצער גידול בנות ואולי להרכיב פאזל.
היום ללכת לנמל
מחר ללכת לריצה (בספק שיקרה) וללכת לבית הפנקייק
מחר ללכת לריצה (בספק שיקרה) וללכת לבית הפנקייק
להשאר בבית.
באותו הנושא: