2 תשובות
אני למדתי לנגן בכיתה י וחוץ מזה אני גם כותבת ומציירת כל יום והייתי בכנפיים של קרמבו. את תצליחי.
אני למדתי גיטרה באזור גיל 17 , תמיד תוכלי להצליח וליהנות בעיקר מזה
אין כמו גיטרה , זה 'פצצה לפנים'
ברגע שאת מתחילה את בפנים ומאוהבת בזה
למצוא זמן תמיד אפשר,זה בעיקר עניין של להירגע ולנהל נכון את הזמן
הגיטרה תתן לך המון
קבלי השראה מ1 הגיטריסטים שהכי השפיעו עליי
john norum - let me love you (video
europe - john norum guitar solos part 1 - tour live sweden 1986
europe - john norum guitar solos part 2 - tour live sweden 1986
************************
john norum הגיטריסט המיתולוגי של להקת הרוק-כבד מ-שבדיה europe
europe - ninja (guitar cover סולו שמעיף אותך