8 תשובות
אל תכלילי חח
אני דתיה אם זה מנחם אותך
אני דתיה אם זה מנחם אותך
למה להכליל? אני ממש לא מתנהגת ככה
לדעתי זה הרבה פחות מ80%, אבל אולי את צודקת. לדעתי כל מי שבא לפה ומצפה לראות הרבה מאמינים טועה, כי פה זה אתר אינטרנט ולא ישיבה בירושלים, מן הסתם שיהיו פה המון ואולי רוב אתאיסטים, אין מה להתרגש מזה.
את צריכה לקבל אחרים אם את רוצה שאחרים יקבלו אותך. וזה דיי בסיסי להבין ראש של אדם שלא מאמין באלוהים. אני רואה אתכם מדמיינים דברים לא הגיוניים. אז למה לך בכלל לנסות להתווכח. אני מבחינתי תאמיני במה שבא לך ואני האמין במה שבא לי. לא חייבים לשכנע אחד את השני כדי לחיות ביחד
אנונימי
שואל השאלה:
80% מהאתר לא נקרא להכליל..
את כנראה 1.063655% מתוך השמונים האלה לצערנו
80% מהאתר לא נקרא להכליל..
את כנראה 1.063655% מתוך השמונים האלה לצערנו
אנונימית
אני לא חושב ששמונים אחוז.
ומצטער אם את מרגישה ככה אבל אני חושב שהתוקפנות הזאת היא הדדית גם מצד התאיסטחם וגם מצד האתאיסטים.
ושני הצדדים מנסים בעיקר לקטול אחד את השני ולא באמת לדון או לחיות בשלום.
אני מאמין, אבל גם אי אפשר לומר עליי שאני אתאיסט, ואם תרצי לדון על העניין הזה באופן רגוע יותר את מוזמנת
ומצטער אם את מרגישה ככה אבל אני חושב שהתוקפנות הזאת היא הדדית גם מצד התאיסטחם וגם מצד האתאיסטים.
ושני הצדדים מנסים בעיקר לקטול אחד את השני ולא באמת לדון או לחיות בשלום.
אני מאמין, אבל גם אי אפשר לומר עליי שאני אתאיסט, ואם תרצי לדון על העניין הזה באופן רגוע יותר את מוזמנת
ממש אל תכלילי, אני ממש יכולה לומר את אותו דבר על המאמינים פה.
כל התשובות שאני עונה פה לגבי דת הן בגדר דעה אישית.
יש אתאיסטית שאומרים "אין אלוהים" בדיוק כמו שמאמינים אומרים "יש אלוהים"
שתי דעות שכל אחד בטוח במשהו אחר.
זה מעצבן אותי שקובעים דעות על דברים כאלה, ואני רואה יותר מאמינים שכותבים את קיום אלוהים כעובדה יותר משאני רואה אתאיסטים שכותבים את אי קיום אלוהים כעובדה.
שני הצדדים קיימים. פשוט אל תעשו מזה סיפור, כי לכל דבר כזה שמישהו יגיד תיהיה דעה נגד. במקום להיפגע מדעות אחרות פשוט תפגינו ביטחון על מה שאתם מאמינים בו, כל התלונות האלו רק מבטאות עירעור באמונה. יש המון שאלות שאפשר לראות את זה עולה
וחוץ מזה, נגיד ויש 80 אחוז אתאיסטים(מה שלא נכון)
השאלה "למה" היא שאלה מטופשת. למה? כי לכל אחד יש זכות להאמין במה שהוא רוצה. אחרי שתעשי סקר ובו תכלילי את כל משתמשי סטיפס, תוכלי לומר כמה אתאיסטים באמת נמצאים בסטיפס ואומרים את כל מה שתיארת בשאלה שלך
כל התשובות שאני עונה פה לגבי דת הן בגדר דעה אישית.
יש אתאיסטית שאומרים "אין אלוהים" בדיוק כמו שמאמינים אומרים "יש אלוהים"
שתי דעות שכל אחד בטוח במשהו אחר.
זה מעצבן אותי שקובעים דעות על דברים כאלה, ואני רואה יותר מאמינים שכותבים את קיום אלוהים כעובדה יותר משאני רואה אתאיסטים שכותבים את אי קיום אלוהים כעובדה.
שני הצדדים קיימים. פשוט אל תעשו מזה סיפור, כי לכל דבר כזה שמישהו יגיד תיהיה דעה נגד. במקום להיפגע מדעות אחרות פשוט תפגינו ביטחון על מה שאתם מאמינים בו, כל התלונות האלו רק מבטאות עירעור באמונה. יש המון שאלות שאפשר לראות את זה עולה
וחוץ מזה, נגיד ויש 80 אחוז אתאיסטים(מה שלא נכון)
השאלה "למה" היא שאלה מטופשת. למה? כי לכל אחד יש זכות להאמין במה שהוא רוצה. אחרי שתעשי סקר ובו תכלילי את כל משתמשי סטיפס, תוכלי לומר כמה אתאיסטים באמת נמצאים בסטיפס ואומרים את כל מה שתיארת בשאלה שלך
ככה זה פה, למרות שכמויות המאמינים עלו יחסית.
ויש אחלה אתאיסטים, אל תהיי צרת אופקים.
ויש אחלה אתאיסטים, אל תהיי צרת אופקים.