6 תשובות
כנראה יהיה לך פרופיל 64 או 45
שואל השאלה:
האסתמה לא חמורה אבל האלרגיה כן
האסתמה לא חמורה אבל האלרגיה כן
אנונימית
אם זה עוד רלוונטי בשבילך
אותי לא רוצים לגייס כי יש לי אסתמה ואלרגיה לבוטנים (ולשומשום ואגוזים)
ממה שהבנתי מחמירים עם גיוס אלרגיים אבל זה מאוד תלוי ברמה שלך וזה שלא היה לך התקף מעלה את הסיכוי שפשוט תקבלי פרופיל נמוך וזה גם תלוי מה רמת האסתמה שלך
אותי לא רוצים לגייס כי יש לי אסתמה ואלרגיה לבוטנים (ולשומשום ואגוזים)
ממה שהבנתי מחמירים עם גיוס אלרגיים אבל זה מאוד תלוי ברמה שלך וזה שלא היה לך התקף מעלה את הסיכוי שפשוט תקבלי פרופיל נמוך וזה גם תלוי מה רמת האסתמה שלך
לוחמת לא תהיה כנראה עם אסטמה אז גוב/תומכת לייט יוריד לך ל64 בערך
כן כנראה
לגבי האלרגיה לבוטנים - זה ישר פרופיל 64, לגבי האסטמה שלך אז כנראה שיזמנו אותך לבדיקת ריאות ויבדקו את תפקוד הריאות שלך על דופק גבוה על מנת לראות מה המצב של זה, במידה וזה כמעט ולא קיים אז הפרופיל ישר על 64 אך אם יש אסטמה בתפקוד גבוהה כנראה שהפרופיל יכול לרדת גם ל-45.
באותו הנושא: