7 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו כי אני נואש כבר
אנונימי
אם היא מנהגת ככה ברור שהכל לא סבבה
אני מציעה לך לשחרר קצת... ועוד כמה ימים לנסות לדבר איתה
חבר ממה שסיפרת היא לא מעוניינת בקשר איתך ומנסה להתרחק אז אין טעם לקחת אותה לשיחה אחד על אחד זה עושים אנשים שבקשר טוב לחשוב כמו חברים טובים או בני זוג וכו.... לא אנשים שלא רוצים בקשר איתך ולפי ההתנהגות שלה היא לא בסדר איתך ולא רוצה איתך קשר שזה בסדר שהיא לא רוצה קשר איתך לא כל אחד שתכיר אתה תירצה איתו קשר או שהוא איתך אבל אל תיהיה עצוב בגלל זה כי מי שצריך להיות עצוב זה מי שמפסיד מלהכיר אותך וכמה בנאדם מדהים אתה לכן היא זו שצריכה להיות עצובה שהיא לא הכירה אותך וכמה בנאדם מדהים אז אל תיהיה עצוב
תפסיק לדבר איתה
מי היא חושבת שהיא בכלל?!
שואל השאלה:
סיפרתי את זה לחבר. הוא אמר לי שהיא סתם מכוערת ולא נחמדה אפילו שהוא ניסה לדבר איתה (הם לא מכירים גם)
היא לא היתייחסה אליו..
אנונימי
לדעתי תשחרר ממנה קצת תתן לה זמן לסדר את הדברים בראש זמן משנה הרבה דברים
שואל השאלה:
הבעיה שעוד חודשים אין לי יותר בית ספר ואני לא אראה אותה יותר
אנונימי