6 תשובות
כן
כל כמה שעות (בוקר, צהריים, ערב)

אח שלי
כן, יש לי כלבה.
אני מוציאה אותה 3 פעמים ביום, כל טיול לפחות רבע שעה ובאחד מהם טיול של לפחות שעה.
כן
רק אני
פעמיים ביום, בבוקר אני לא מספיקה. ואף אחד אחר לא עושה את זה המקומי
יש לי כלב אני יוצאת איתו לפחות 3 פעמים ביום(בוקר צהריים ערב) כל טיול חצי שעה בערך
כן יש לי כלב
בבוקר אמא שלי
בצהריים אני
ובערב בסביבות עשר ככה אבא שלי
בהתחלה זה היה האחים שלי ואני ואז אבא שלי התחיל להוציא אותו מרצונו. לפרוטוקול - הוא זה שהכי התנגד שנביא כלב