10 תשובות
לא.
ממש לא!! אני אפילו חושבת שזה מאוד יפה.
ממש לא
ההפך
לאא אני אוהבת אסייתים
אנונימית
לא, פשוט לא הטעם של אנשים
לא ממש לא
לא
אני תוניסאית ונראית כמו אסייתית תאמין לי זה יותר גרוע