4 תשובות
אז תפסיק ללכת לחדר כושר. תמצא דרך להתאמן שלא לוקחת הרבה כסף
ככה גם תחסוך ולא תגיע יותר למצב שאתה תלוי בחדר כושר
ככה גם תחסוך ולא תגיע יותר למצב שאתה תלוי בחדר כושר
למען האמת זאת די בעיה שלך..היית צריך לומר להם שאתה רוצה לבטל את המנוי, או לפחות להקפיא אותו אם יש אפשרות..הם לא יכולים לנחש שאתה רוצה להפסיק כי אתה פתאום לא מגיע..זה לא עובד ככה. אני לא חושב שזה יעבוד אבל תנסה להסביר להם את מה שאתה אומר ושלא הבנת שזה עובד ככה..וכל מיני כאלה, תנסה לשחק להם על המצפון אולי יוותרו לך או יפחיתו לך.
אגב, כמה גובים בחדר כושר שלך ואיפה את גר? אני הולך לחדר כושר ממש טוב (וויב בחולון, יש גם ברמת גן) שיש בו מגוון גדול של מכשירים, מלא פלטות ומשקולות, מלא מכשירי סיבולת לב ריאה עם מגוון של כמה סוגים, לאחרונה הוסיפו 2.5 טון פלטות וקיר טיפוס ממש מגניב (treadwall m6), יש מקום לקיקבוקסינג/אגרוף, יש לוקרים בחינם (בלי מנעול, עם מנעול תשלם קצת) מלתחות שירותים חניה ויש מלא חוגים שכלולים גם במנוי וכל זה ב-100 לחודש. חיסרון היחיד זה שלפעמים מעט עמוס (תלוי בשעה שאתה מגיע) ואולי תוסיף גם שהמים שם לא קרים ממש בדרך כלל חחח אז תביא מהבית.
שואל השאלה:
180 לחודש
180 לחודש
אנונימי
באותו הנושא: