5 תשובות
שואל השאלה:
לא למדתי מסיבות שלי
אני חושבת שאני אקבל פחות ממה שקיבלתי
וזה לא באמת מועד ב זה תיקון למבחן זאת אומרת שאפשר לשפר ציון במקצוע מסויים במועד הזה
אנונימית
תלכי מקסימום לא תתקני הם לא ישימו את הציון היותר נמוך
תלכי זה מועד ב. אם הוא לא על הבוקר בבית עד למבחן ותלמדי
למה לא למדת אם ידעת שיש לך היום מועד ב'? תלכי ותלמדי כמה שיותר בזמן שיש לך
מה שאת מרגישה
באותו הנושא: