7 תשובות
שואל השאלה:
עדיין אני מפחדת שאני איכשהו יאבד את הארנק
אנונימית
מקסימום הולכים למשרד הפנים ומוציאים חדש..
שואל השאלה:
להוציא אחד חדש זה עולה כסף...
אנונימית
זה כולה ת.ז... שימי אותה במקום בטוח שאת יודעת איפה היא תהיה וזהו.
שמרי על התז שלך זה ביומטרי לוקחים לך אותו יודעים עליך הכל
לא יגנבו
לא יגנבו לך
את גם רק בת 16
אין לאנשים מה לעשות עם זה