7 תשובות
תאמרי לה שאת ואחים שלך צריכים לאכול ואם היא יכולה להכין לכם בבקשה, ושלא לבשל זה לא עונש טוב
שואל השאלה:
למה שאהיה עצמאית אני בת 17 בואו גם תגידו לי לעבור לגור לבד וזהו עדיף כי באמת שלא יהיה הבדל אני עושה הכל וקשה לי עם אוכל אני לא אוהבת להכין אוכל ואח שלי עצלן ולא מכין כלום אז יוצא שאני מכינה רק לו ולא אוכלת
למה שאהיה עצמאית אני בת 17 בואו גם תגידו לי לעבור לגור לבד וזהו עדיף כי באמת שלא יהיה הבדל אני עושה הכל וקשה לי עם אוכל אני לא אוהבת להכין אוכל ואח שלי עצלן ולא מכין כלום אז יוצא שאני מכינה רק לו ולא אוכלת
למה שלא תנסי להיות עצמאית וללמוד בעצמך ?
תגידי לה שאת מתנצלת על הריב שלך איתה ואת תשמחי שהיא תחזור לעשות את המטלות ואת תעזרי לה
אנונימי
תלמדי לבשל
את מספיק גדולה להכין לבד (:
תקשיבי מבינה אותך. פשוט תקחי את אמא שלך לשיחה ותסבירי לה ברגוע את הצד שלך ותתני לה גם להתבטא (הכול חייב להיות ברגוע ובלי עצבים/צעקות) אני בטוחה שאם תנהלו שיחה בוגרת היא תבין. ואת גם יכולה לעזור לה להכין אוכל ולעשות גם חלק מהמטלות איתה, שהיא תרגיש שיש לה עזרה ומישהו שתומך בה. הכול לא צריך ליפול עלייך, את צודקת אבל גם על אמא שלך לא הכול צריך ליפול
באותו הנושא: