7 תשובות
כן, לא מטילה ספק בזה שאת אוהבת אותו, אבל אולי כבר לא כמו פעם
האהבה דעכה
כן.
יכול להיות, אבל האמת שאני לא מאמינה שבהכרח כן.. אהבה זה מסובך
או שאת פשוט מאהבת בשני אנשים בו זמנית.
זה אפשרי.
אהבה זה אחד הרגשות הכי מסובכים שקימים בבני אדם, קשה לפענח מו מי ומה גורם להתאהבות.
אם נסתכל על אהבה ומשיכה מינית מבחינה של הטבע, של ההסבר הביולוגי, המשיכה נועדה כדי להעמיד צאצאים עם בן/בת זוג בריאים כדי שהצאצים יהיו בריאים.
כלומר מבחינה ביולוגית את נמשכת לשני אנשים בעלי פוטנציאל ללדת ילדים בראים שישרדו וימשיכו את הקיום שלך.

עכשיו, זה לא אומר בהכרח שהאדם השני או הראשון הם בן זוג טוב בשבילך מבחינה מנטלית, מאחר ובני אדם מחפשים בן זוג אחד להשאר איתו, ייתכן והקשר שקיים אצלך פשוט מאבד את מה שנראה "הניצוץ" של המערכת היחסים או עברתם את שלב "ירח הדבש" שגם נקרא "puppy love".
לפני שאת קופצת למסקנות כמו אני אוהבת את הבן זוג שלי עכשיו פחות, תנסי לעשות משהו שיכול לחדש את "הניצוץ" של מערכת היחסים בניכם בין אם זה: לצאת לדייטים רומנטיים כאלו ואחרים, או סתם לבלות ביחד ולנסות ולעשות דברים חדשים ביחד ולהנות בחברת אחד של השני, ואפילו לדבר על מערכת היחסים שלכם ולאן היא הולכת ואיפה היא נמצאת כרגע. ייתכן שהסיבה שהתאהבת בעוד אדם כי מערכת יחסים חדשה נראת "כיפית" יותר, חדשה ומרעננת ממערכת היחסים ה"שיגרתית" שיש לך עכשיו, ולכן את צריכה לנסות לחדש ולרענן את העניינים בניכם.
ואולי את פשוט צריכה קצת להתגעג אל החבר שלך עכשיו כי אתם כל הזמן ביחד וזה נהיה הרגל ומובן מאליו שאתם ביחד.
בשורה התחתונה תנסי לבדוק קודם האם באמת התחלת לאהוב אותו פחות לפני שאת קופצת למסקנות
בדיוק
כן