3 תשובות
כן את עושה עם היא או היב בבית ספר שלך
נראה לי זה ככה רק בספורט, השאר את משלמת עושה קורסים ואז ניגשת.
כי עד עכשיו עשיתי כמה בגרויות ולא ראיתי אנשים שלא מהשכבה שלי
אקסטרני זה לימודים מחוץ לבית ספר תיכון, במקומות שמעבירים קורסי השלמה ולא בבית ספר תיכון