9 תשובות
כן אהבתי
הנמוכה הייתי ונמוכה אשאר לא משו
לפי דעתי זה נשמע כאילו את מתלהבת מעצמך אז לא
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא כדאי להעלות את זה בכלל?
אז לא כדאי להעלות את זה בכלל?
אנונימית
כדאי אבל בלי המשפט השני
אוי יש לי חברה בול כמוך ואני הגבוה מבינינו ואני לא מבינה. מה אתן אוהבות בלצאת נמוכות חח
פחות הנמוכה הייתי ונמוכה אשאר
את לא צריכה להוכיח שיש לך מודעות לגובה שלך.
פשוט תכתבי את מה שכתבת בהתחלה.
זה לא משנה אם את גבוהה או נמוכה.
אם ה"נמוכה הייתי ונמוכה אשאר" זה בקטע של לרדת על עצמך אז לא.
פשוט תכתבי את מה שכתבת בהתחלה.
זה לא משנה אם את גבוהה או נמוכה.
אם ה"נמוכה הייתי ונמוכה אשאר" זה בקטע של לרדת על עצמך אז לא.
שואל השאלה:
לא זה לא בקטע של להתלהב על עצמי זה יותר בקטע של צחוק כי כל מי שמכיר אותי תמיד קורה לי נמוכה או גמדה חחח
לא זה לא בקטע של להתלהב על עצמי זה יותר בקטע של צחוק כי כל מי שמכיר אותי תמיד קורה לי נמוכה או גמדה חחח
אנונימית
באותו הנושא: