5 תשובות
אבך עכשיו במשרד החינוך שמעתח שהם מושיבים אותך ובפ אומרים איפה לשבת וזב
אנונימית
שואל השאלה:
כן נכון.. היה לי גם בבגרות באנגלית ככה
כן נכון.. היה לי גם בבגרות באנגלית ככה
אנונימי
שואל השאלה:
למדתי כבר את כל החומר חלק חלק אבל הבעיה שיש מלא
למדתי כבר את כל החומר חלק חלק אבל הבעיה שיש מלא
אנונימי
ללמוד חלק חלק ולא הכל ביחד גם כי אז לא תיבהלי מכמות החומר וזה יגרום לך להתעניין ולרצות ללמוד בהשוואה כשאת רואה את כל המושגים.
וככה ככל שתלמדי תתקדמי ככה אני לומדת וזוכרת את כל המושגים.
שליפים זה לא פתרון אולי פתרון זמני אבל לא כי כי יכולים לתפוס אותך וגם בסופו של דבר את תצטרכי לדעת את זה.
וככה ככל שתלמדי תתקדמי ככה אני לומדת וזוכרת את כל המושגים.
שליפים זה לא פתרון אולי פתרון זמני אבל לא כי כי יכולים לתפוס אותך וגם בסופו של דבר את תצטרכי לדעת את זה.
אל תעשי, גם אני נורא מתקשה טבל שליפים זה סיכון שאת לא רוצה לקחת. תחרשי היום ומחר יהיה בסדר.
באותו הנושא: