5 תשובות
שואל השאלה:
בגלל שהמכשיר נכבה אני לא יכולה עם טביעת אצבע אני צריכה את הדפוס ורק אחר כך אפשר טביעת אצבע
אנונימית
או שתזכרי או שתפרמטי, לא נראה לי שקיימת אפשרות לפרוץ את זה.
יש אפשרות אם את זוכרת את השם משתמש והסיסמה של המייל.
זה בעייתי את צריכה ללכת לחנות פאלפונים
אין לך טביעת אצבע?