11 תשובות
חיבוק
שיודיעו שיש מחר שביתה בלימודים.
שאני ארגיש יותר טוב
אני חולה כבר כמה ימים
פשוט באלי חיבוק)):
שמד"א יתקשרו להגיד שהיתקבלתי
להתאהב במישהי שתאהב אותי בחזרה :)
שיגידו לי שהתקבלתי למקום רצוי מאד!שהאמת תצא לאור בעקבות סיטואצייה שקרתה לפני זמן מה
שהקראש ישלח הודעה
לעבור לבית אחר):
אנונימית
שאני ארגיש טוב