5 תשובות
היא מקבלת את התהילה שמגיע לה
יש לה כמה להיטים אבל לא צריך להגזים, הם לא עד כדי כך טובים
שואל השאלה:
הם גדולים. בין שלושת הלהקות הכי גדולות בהיסטוריה לדעתי.
אנונימית
שואל השאלה:
ממ לדעתי כן
קווין,לד זפלין ובון ג'ובי
אנונימית
גם בעיניי הם לא בין השלושה
אמרתי יש להם כמה להיטים
אבל באופן כללי הם לא עד כדי כך טובים