4 תשובות
זה נשמע שאת כן אוהבת אותו וכן מרגישה שאתם זוג .
שואל השאלה:
ממ לא,כן היה לי קראש עליו שבוע-שבועיים וזה עבר לי וזה גם לא היה רציני והוא לא יודע מזה
אבל פשוט בתת מודה שלי תמיד יש בינינו משהו ואין
ממ לא,כן היה לי קראש עליו שבוע-שבועיים וזה עבר לי וזה גם לא היה רציני והוא לא יודע מזה
אבל פשוט בתת מודה שלי תמיד יש בינינו משהו ואין
אנונימית
אני ככה עם החברה הכי טובה שלי.. תמיד חושבים שאנחנו זוג ותמיד לפני כל זוגיות חדשה אנחנו מזהירים שזה קיים ולא יודע זה פשוט כיף.
כי את מרגישה קרבה רגשית אליו, זה לא משהו זוגי לפחות לא כרגע אבל הוא האדם הכי קרוב אלייך ובעצם הקיר שלך בחיים, הוא חשוב לך מאוד
באותו הנושא: